2008. május 22., csütörtök

Én is megpróbáltam...



... elkészíteni az első hallásra kicsit szokatlan céklás-csokis süteményt, amit tegnap Főz és fecseg blogjában olvastam. Szép magas lett, és a céklával való foglalatoskodást leszámítva hip-hopp megvan. Én kicsit tovább sütöttem, bár a tepsiméret és a hőmérséklet azonos volt a nála olvasottakkal. Viszont lehet, hogy a sütőnk nem egyforma, mert 35 perc után nekem még lágy volt a közepe (de az is lehet, hogy kicsit túlmértem a céklát). Nálam ugyanis pont az ellenkező eset állt elő: volt céklám, és ahhoz kellett kedvünkre való receptet találnom. A végeredmény illatos, de a kóstólás még a páromra várat, én majd csak utána! Merthogy nem vagyok nagy céklabarát - és igazság szerint a kakaótól is el vagyok tiltva.

2 megjegyzés:

Dulmina írta...

Még télen valamikor én is megcsináltam, és nekem nagyon bejött! Egyáltalán nem volt céklaízű :) (bár én szeretem a céklát)

Főz és fecseg írta...

Igen, lehet, hogy a sütőnk más, az enyém megsült ennyi idő alatt. Csodállak, hogy úgy tudsz süteményt előállítani, hogy meg sem kóstolod. Amúgy én megkóstoltattam néhány emberrel, mindenkinek ízlett és alig hitték, hogy cékla van benne.