2008. május 21., szerda

Nem "csak" paprikáskrumpli....végre tunkolunk!








Erről az ételről én nem tudok szegényes jelzőkkel szólni, mert számomra egyike a világ legfinomabb ennivalóinak. Ha jóféle kolbász kerül bele és nem szétfővő virsliutánzat, akkor igazán mennyei fogás lehet, akár odakint fő meg, akár a tűzhelyen. Ha itt az újkrumpliszezon , akkor is feltétlenül kell főznöm legalább egyszer, ilyenkor persze kicsit hosszabb a leve, és igen, ha megrónak is érte, én bizony szeretem, ha van rajta zsíradék, és nem csupán leves.
Azután tunkolni is lehet a gazgag, narancsos-piros színben játszó szaftot. Ezúttal nem kenyérrel tettük, hanem zsemléket sütöttem hozzá.

2 megjegyzés:

mithrile írta...

Szia,
Meghoztad a kedvem, holnapra - brassói helyett - paprikás krumpli lesz a menü:))
Szép napot!

erős ildikó írta...

Kedves Mithrile!
Én is benéztem Hozzád, s ez a paprikás kumóka nagyon izgató, valamelyik nap muszáj lesz kipróbálnom...