2008. május 29., csütörtök

Hát ez tényleg csoda...



Nagyon örülök, hogy én is ráakadtam a Maci által nem is olyan rég megtalált és közzétett kenyérreceptre, bár nekem is meg kellett várnom elkészítésével a másnapot. Telhetetlen voltam, s mindjárt négyszeres adaggal próbálkoztam, ami azért elvitt jónéhány órát. De mindenért kárpótolt az eredmény, noha nem lett olyan szép, mint az eredeti, s a közepén is felszakadt a "gát" kelesztés közben, hiába hagytam meg a 3-4 centit. Nem baj, így is nagy öröm volt elkészíteni, a következő adag talán mutatósabb lesz. A tésztája felülmúlhatatlan. Köszönet a kivételes receptért!

3 megjegyzés:

mithrile írta...

úgy látom ez a kenyér mindenkinek bejön. én is terjesztem a receptet, mert nagyon finom:))
én egy hete már csak ezt a csinálthatom, és nem csak a kinézete, hanem az érdekes íze miatt is.

erős ildikó írta...

Ezek szerint - gondolom - Neked egyre szebbek a kenyereid, ha folyvást ezen gyakorolsz...:)

Unknown írta...

Gratulálok! Tényleg gyönyörüek lettek! :o)