2008. augusztus 14., csütörtök

Mézes-citromfüves gyümölcssörbet



Részint megkívántam Ízbolygó tegnapi fenséges sörbetét, részint vágytam valami tejtermék nélküli gyümölcsös nyalánkságra. Így készült ez a sörbet négyféle gyümölcsből, mézből, fűszerekből. Fagylaltgépem nincs, ezért a kevergetést félóránként a mixerrel oldottam meg, és úgy látom itt az ideje, hogy beszerezzek egy fagylaltos kanalat is.
A hozzávalók:
2 banán
1 narancs
2 zöldalma
1 őszibarack
2 citrom héja és leve
3 ek méz
csipet fahéj
1 tk citromfű
1 tk almaszörp
A mézet és a citromlevet a fűszerekkel és az almaszörppel langyosra melegítettem. A gyümülcsöket apróra vágva (amit lehet, héjastúl) összeturmixoltam, majd hozzáöntöttem az időközben visszahűlt mézes keveréket. A továbbiakban már az említett módon jártam el, vagyis mélyhűtőbe került, és hűtés közben többször a turmixgéppel átkevertem.

Nincsenek megjegyzések: