2008. szeptember 13., szombat

Biotermék-reklám


Most vetemedek (emlékezetem szerint először) arra, hogy boltban kapható késztermékről írjak a blogomban. Tudom, hogy sokan szívesebben készítik el maguk az ételeikhez használt paprikakrémet, ételizesítőt, én azonban (egyelőre!) nem rendelkezem ehhez megfelelő paprikaterméssel, és megfelelő beszerzési forrással sem. Így ezt a terméket meg szoktam vásárolni. Nem azért szeretem, mert biotermesztésből származik, hanem mert nincs benne semmi felesleges, és megfelelően csípős. Hovatovább az állaga sem változik (nem penészedik, nem vizesedik) akkor sem, ha néhány hónapig csücsül a hűtő ajtajában. Az ára 3-400 forint között van (nem tudom pontosan), viszont nálam elég lassan fogy el, annak ellenére, hogy szeretjük a fűszereset és szendvicskrémhez is használom. Az sem utolsó szempont, hogy a csomagolása is tetszetős, s egy csinos kis üvegünk is marad a felhasználás után. (Akit esetleg érdekel: édes változatban is kapható.)

3 megjegyzés:

Dulmina írta...

Ezek a virágoskúti termékek tényleg nagyon jó minőségűek, és igazán ötletes dolgok vannak a választékban. Én kora tavasszal jutottam hozzá jónéhány üvegnyihez egy végkiárusítás keretében (mindez persze azt is jelenti, hogy ott már nem árulják tovább :(, és igazán üdítő volt az akkortájt kapható piaci zöldségek mellé.

Cecile írta...

Én is nagyon szeretem a Virágoskút termékeket. Nemrég voltam a tanyájukon egy biofesztiválon, sok finomságot sikerült kóstolni és venni, egyikben sem csalódtam.

lencsike írta...

Most vettem észre -bár jó ideje olvasom a posztjaidat-, hogy Te is szereted a Virágoskút termékeit. Én nemrég fedeztem fel őket, a hortobágyi lovasnapokon ők is árultak és akkor tudtuk meg, hogy jún. 28-án ismét nyílt napot tartanak, meg lehet nézni a gazdaságot, lesznek kóstolók. Fűszeres Eszternek már írtam róla, lehet, hogy ők is eljönnek, gondoltam, hátha Téged is érdekel...