2009. március 11., szerda

Télvégi élményeim

Február végén jártam a Le Meridien Hotelben. Pedig én csak a lakcímkártyám szerint vagyok budapesti, amúgy a város szélén lakunk, s ha nem muszáj, nem is merészkedem beljebb. De gyakran muszáj. Amikor a leghidegebb van például. Amikor ki sem dugnám az orromat. Ez már csak így megy, az év eleji okosítások, továbbképzések a legnagyobb hideg ellenére is zajlanak.
Szállodákban pedig pláne nem szoktam megfordulni, de ez kivételes alkalom volt. Kovács Géza fotós barátunk második kiállításának helyszíne volt a Le Meridien (V. ker., Erzsébet tér), s bár szerettem volna még időben megemlíteni ezt az eseményt Olvasóimnak is, csak most jutottam hozzá. A kiállítás február végén zárt, de aki szívesen megnézné a képeket, megtalálhatja a fotós honlapján. Érdemes böngészgetni.
Egyúttal hoztam a szállodából egy cake away (sütemény elvitelre) feliratú, igényes külsejű kis füzetecskét - hátha egyszer mégis meglepek e szolgáltatással valakit valamilyen alkalomból, vagy éppen a saját fantáziámat fogja beindítani az alkotás terén.
(A képen: Mogyorós tésztalapok rummal ízesített kókusz- és mogyorókrémmel, étcsokoládé bevonattal)

Nincsenek megjegyzések: