2009. április 14., kedd

Húsvéti menünk





Nagyon szép időnk volt az ünnep alatt, és jutott idő pihenésre is a szabadban. A húsvétot párommal kettesben, illetve Apukámmal hármasban töltöttük, persze a a szomszédainknak is jutott a jókívánságokból és a süteményekből.
Hétfőn pedig igazi nagycsaládi körben ünnepeltünk, sokan voltunk, nem számoltam, hányan. A budafoki cseresznyefánk most teli van virággal, csak néhány éves, de tavaly is bőséges termést hozott, remélem, hogy idén is így lesz. Nem érdemeljük, mert nemigen törődünk vele, a metszés is elmaradt.
Ahogy ígértem, összefoglalom a húsvéti menüt, hátha valakit érdekel az Olvasók közül, vagy esetleg lemaradt a korábbi bejegyzésekről:




Nagypéntek - almás-citromos saláta
Nagyszombat - harcsából készült halászlé, nagyszombati vajas kiflik
Húsvétvasárnap - sonkafalatok, marhahússal, rizzsel rakott savanyú káposzta, sajtos
Húsvéthétfő - kemencés sült vegyes körettel, csokoládés-vizes piskóta, magos-sajtos sütemény a locsolóknak

4 megjegyzés:

duende írta...

A husikat nem láthatjuk a menüből? :)
Pedig a kemencés sültre kíváncsi lettem volna... :))

erős ildikó írta...

Szia!
A marhahúsos rakott káposztát nemsokára posztolom, bár nem túl látványos.
A húsvéthétfői kemencés sültet viszont vendégségben ettük, s bár az elkészítésében minimálisan közreműködtem, ez nem saját mű. Csináltunk fotókat viszont, megnézem, hátha látszik valamelyiken...

duende írta...

És fini volt?

a rakott káposztára is vevő vagyok! :)
Egyébként tényleg baromi nehéz normálisan fotózni a rakott káposztás kajákat...

Névtelen írta...

Nagyon tetszik a listád, örülök, hogy részt vettél a játékban, és köszönöm, amit írtál, én is hasonlóképp nagyon szeretem a blogod olvasgatni!
Nektek is nagyon boldog és békés ünnepet kívánok!